Datorhaveri!

Förra veckan hände något som jag fasat för,men hoppats att det inte skulle hända. Laptopen pajade! Min laptop som jag skriver mina böcker på! Den startade inte längre. Hade jag sparat undan böckerna på något usb-minne eller något sådant?! Nej såklart inte!! Gissa paniken som lurade när det gick upp för mig att datorn inte tänkte starta mer. Dessutom hade vi ju digitalbilder inlagda och min dotters berättelser låg på den datorn! Som tur är så har jag en <3make<3 som kan det här med datorer på sina fem fingrar, så han fixade det. Nu ligger allt på usb-minnen.Hädanefter ska jag verkligen bli bättre på att spara undan det jag skriver och säkerhetskopiera allt jag gör. Brrr... Vill inte vara med om den paniken igen.
                                 

 

Kommentarer
Postat av: Nadia

hittade hit via bloggtråden på FL.

Isch, det där har hänt mig också men för 100 år sedan och jag lärde mig den hårda vägen. Förlorade massor! Vilken tur du hade som har din man som kan det där. Det kan min också men han var inte min då så han var inte till mycket hjälp :-)

2009-04-23 @ 22:08:01
URL: http://folkarnotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0